Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Mitt första inlägg

Av Anton Hernek - 18 april 2010 15:30


Hey det här är mitt första inlägg!


Hmmm well this is wery....

hmmm well jag har inget att prata om just nu.

Oh vänta jag hörde en sak på nätet härom dagen det vad en rysk hemmafru som var på semester i liverpool med sin man och han va typ 91 år gammal eller något och man dog när dom väntade på planet......

jävla vänte tider......

Anyway och han var typ i en rullstol så bara hon märkte det men istellet för att säga det till någon hon typ sätter på honom ett par solglas ögonoch försöker smugla honom ut ur landet tillbaka till ryssland så han kunde begravas.......

Hmmm jag har en fråga WTF!?!? tänkte hon på klart att någon kommer och förstå att han inte lever.

Typ ``can you say if you have any metalobjekts in your jacket sir?´´

och sen typ``.............................................
........´´

och då måste frun typ säga``emm im sorry my man is not hering so well so i can awnser al your questions´´

och om dom mott all förmodan att dom kommer in på planet då uppstår det riktiga problemet``sir do u need help to get into your sett?´´.

Sen tror jag att ni kan resten  men seriöst vad i helvete vad fan tänkte hon på eller jag vill inte ens veta vad hon tänkte på om jag viste det skulle jag nog bli dummare än vad jag redan är.

Jaja jag ska avsluta och göra lite läxor eller något (eller not) så detta är

Death scythe som säger hejdå.

                

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Death scythe

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards